Ängland

Nej jag är inte dålig på att stava England.
Det var bara det som teatern jag var och såg på idag hette, men Ä då alltså.
Fick erbjudande igår halv11 på kvällen av min familj att komma med och se på den. och  teater tackar man väl inte nej till, speciellt inte när familjen bjuder.
Fick veta sen när jag kom hem att vi kanske ska fara å se på den GRATIS med skolan. men nåjaaa int kan man nå...
.
Det var nog lite synd om människorna i teatern för de stressade å var spelberoende å allt världens. Å int vart e bäter åv att di flytta ti England!
pluspoäng ska den i alla fall få för att den nämnde den stora långa stranden i min lilla kära hemby!
Och lite konstnärlig var den nog ibland,
och de e nog ganska trevligt att utveckla sitt konstnärliga sinne sådär ibland också, eller vad de nu än e man gör när man är på teater, höhö
de gifte sig och hade brudkänningar å allt världens....

Kommentarer
Postat av: Jennie

du påminner mig om att jag måste bli mer "teatermänniska".



SV ; haha, det är SÄKERT så. där var du allt smart! ;)

2011-02-11 @ 12:45:23
URL: http://sheislost.blogg.se/
Postat av: anna

fyfasen vad underbar din header är, älskar den.

2011-02-11 @ 20:41:17
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback