en dag för vänner.

Glad vändag allihopa!

hoppas ni har varit riktigt snälla med alla era vänner idag. Och att ni får fira med muffins och hjärtan och annat kul :)
själv är jag narcissism (japp, jag har studerat psykologi på gymnasienivå och tycker jag e cool som kan namnet på ett psykologiskt fenomen) och skall således fira ensam med min engelskabok och kokosbollsdeg. Om jag orkar springa efter smör till siwa då alltså. orka är också synonymt med orden "rädsla för att frysa fingrarna sv sig i -20*"
Men nåja. de blir nog bra ska ni se.
hejdå!
ps. egentligen tycker jag de e lite fånigt med vändag, men det säger jag inte åt någon....
men ja tycker nog om mina vänner för det =)

Kommentarer
Postat av: anso

och dina vänner tycker om dig!<3

2011-02-14 @ 20:02:09
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/
Postat av: anna

tycker också dagen är fånig, men samtidigt lite gullig :)

2011-02-14 @ 20:59:35
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback