Denna morgon började kanske inte helt perfekt.

Tillförst hittande jag inte mina smycken som jag hade på mig igår. risken var då stor att jag hade glömt dem vid omklädningsrummet efter jummpan igår. Och få man tro våra lärare var då chansen ca 99% att någon skulle ha stulit dem (eftersom vi har jummpa på ett riktigt konstigt ställe där de pratas finska)
.
Sen när jag letade efter smyckena i mitt skåp(i brist på bättre ställen att leta på) brakade min hylla.
Men se vilket tur då att jag inte är vidskeplig och tror på otursdagar.
.
Nej. se på matrasten färdades vi till det konstiga stället. Och vad hängde då där på en klädhängare om inte mina smycken. Efteråt har jag också fixat min hylla alldeles själv, händig som jag är. höhö
.
Nu läser jag på finska och när jag lärt mig ALLA orden(förutom skorpsmulor, för de e bara onödigt tycker jag) ska jag gå ock köpa godis. det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback