Idag var min ficka snäll med mig.

Idag hade jag på mig ett par byxor, som jag inte har haft på mig sedan Adam var länsman. eller som typ på ett bra dag då om vi skippar överdrivningen (för Adam var landsman på 1800-talet eller något)
När jag kände i min ficka, kände jag att jag hade en lapp där. vad spännande, tänkte jag. Eftersom jag tycker att det alltid är lika roligt att hitta random lappar som det står random saker på, i mina fickor.
När jag tog upp lappen stod det 20 på den. jag hade hittat en 20€ sedel i min ficka!!! jag blev så glad så jag såg rosa smurfelefanter dansa framför mig inre syn.
. .
. .
20€ betyder hem-hit-hem-hit om man får åka privat med någon som äger bil.
20€ betyder hem-hit plus 4,5 hamburgare vid macken om man åker buss.
20€ betyder också den extra tiden som man inte behöver fråga efter mer pengar.
20€ e alltså bra!
och de hittade jag i da!

Kommentarer
Postat av: Sandra Agneryd

Vad kul din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa igen! :) Hoppas du har en rolig dag :p

2011-02-22 @ 11:52:39
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback