en jacka som får mig att se ut som lilla my och annat skoj

Denna skoldag har verkligen varit fylld av skratt. om detta är beroende på sömnbrist (att vara vaken från 23-03 för att man sov 20-23??) eller om det bara annars råkar vara för att vi har så roligt vet jag inte. men oj vad jag har skrattat!
Det började med rinnande tårar till teletabbis http://www.youtube.com/watch?v=Elj21i3Bicc (japp jag e världsbäst på att länka) . Och vem hade anat att phytagoras sats kunde vara så underhållande. på drama lekte vi så roliga lekar så "pain"(ett väl använt uttryck som uttrycker plåga, fast på engelska) var ett försvunnet minne blott.
sen kom vi aningen tillbaks till jorden, och begav oss 5st fattiga studerande för att besöka loppis. där hittade jag just det som rubriken beskriver.riktigt trevligt faktiskt. sen höll vi på att svälta ihjäl, köpte mat och gick hem i -67*. japp jag älskar den finska vintern!
.
nu har jag packat min väska. ska nämligen på Ungdomens Kyrkodagar i Karis imorgon. det tror jag blir bra! får umgås med två stycken av mina mycket goda vänner då <3
.
men före jag åker ska jag och resten av min klass spela två låtar på morgonsamlingen. det är först lite läskigt. mem jag tror inte vi dör, bara nästannästannästan....
.
.
I mitt rum har jag en värmeblåsare. nu ska jag lägga igång den och låtsas jag är i södern och somna lyckligt. sen ska jag vakna utvilad som en igelkott efter en hel vinter i dvala. det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

det ska bli så roligt att träffa dig!!! :D <3

2011-01-27 @ 08:15:05
URL: http://inherhead.blogg.se/
Postat av: Cila

hejsansvejsan!:)

va fint do ha laga no jär på bloggin! :)

Jo, snartsnartsnart ere sommar och glassätasi igen:D Hoppas ni får e riktit bra i Karis! :)

kramar <3

2011-01-28 @ 20:35:58
URL: http://ceciliacilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback