free fallin

Ikväll när jag var ut och gick sökte jag efter den största snöhög jag hittade och besteg den. Jag satte mig ner på den och betracktade den stjärnklara himlen och såg ut över ett minst sakt "jul hos madicken" liknande landskap. Sen gick jag hem på den stora snöhögen, det var nämligen en väldigt lång snöhög också. Vem har sakt att den lättaste vägen alltid ska vara den roligaste?
     
Denna kväll är förövrigt en kväll i finskhetens tecken. I form av prov och uppsatsskrivning. Men den kommer i alla fall avslutas på ett värdigt sett i svenskhetens tecken. I form av p3 guld.

free fallin med John Mayer är förresten en riktigt fin låt. så nu vet ni de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback