hejhej från härifrån

härifrån råkar för tillfället vara min kära skola. jojo vi slutade nog  skoldagen för en halv timme sen. men eftersom jag tvättar kläder och var slarvig och glömde lägga på "pika"(snabbtvätt) på tvättmaskinen får jag sitta här i en lång lång tid till och höra på det ljuva ljudet av tvättmaskinen som tvättar. riktigt sövande, eller så är det bara jag som är trött. jag tror mer på det sistnämnda.8h skoldag jepp thats what we like! hur som haver så hör jag för tillfället det underbara ljudet av att tvättmaskinen saaaakta och försiktigt börjar lugna sig lite. när den har somnat ska jag gå hem med mina 100 väskor, hänga tvätt, hänga tvätt och ta det luuugnt. det kommer bli skönt.
det var allt från min glamorösa vardag. men sen kom jag på att det är tisdag, det är nog inte så glamouröst. det är min ursäkt. en ursäkt som funkar de flesta oglamourösa dagar. så nu vet ni de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback