hemma fru utan barn för 1h

Är ungefär det jag är just nu. sitter i min lilla lägenhet, städar köket, filosoferar om livet och funderar på att ta mig en kopp kaffe. sen ska det sista packas och så blir det till att gå till bussen med all min packning.
.
om ni vill veta så överlevde vi nog morgonsamlingen. mitt kära skräck scenarie, att jag skulle spela fel på min lilla melodi på" walk of life" på min lilla orgel upplevdes aldrig. vilket var så skönt så nu är jag glad och går och nynnar på melodin som om det var bakgrunds låten till mitt liv.
.
ja det var väl allt. vi hörs väl nån gång när jag kommer tillbaks. alltså på söndagen då, om inte bussen stannar någ stans på vägen.
Vackert så, sa hon och dansade vidare i livet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag tycker speciellt mycket om den sista meningen.



SV ; haha, men det är ju så det ska vara :) att int alls bry sig om halvroliga kommentarer!

2011-01-30 @ 21:39:13
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback