Idag är det torsdag

för er som inte vet. idag har vi haft biologi, psykologi, engelska och finska. det är ungeför lika roligt som en rosa morot. men det gör inget, för imorgon är det fredag och då slutar vi 12 och skriver hemfärd som statusar på facebook.
idag har jag och min kär granne smartaniserat oss och gått till bibban och lånat en klassiker och gått runt som två lantisar som besöker en storstadsbibba för första gången. och det var definitivt BARA jag, och det var också sanningen. men ja, nån gång måste väl bli den första. sen har vi+några fler grannar spelat någon form av alias där man skall vara full och hoppa på ett ben och allt annat som inte är normalt. men roligt hade vi!
nu har jag den stora äran att städa wc. det först är lika roligt som en blå morot. men sånt är livet när man motarbetar smuts!
ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback