Idag har jag köpt läppbalsam med bin på för 3,85!

när klockan var 07:20 imorse ringde min veckarklocka i form av min telefon. det var inte speciellt trevligt. inte för att det brukar vara det men imorse var det riktigt PAIN!. hur som haver klarade jag efter en halv timme av att stiga upp, och gick jag till skolan. trots att jag har sovit ca 6h per natt i en veckas tid nu har känt mig relativt pigg. jag tror min kropp har stängt av allt som kallas ATT KÄNNA för att istället koncentrera sig på att överleva. icke bra, icke bra. så ni ska jag ta ett långt skönt bad och en natt på 12h. sen kommer jag vakna pigg och utvilad imorgon och börja på med mina 3projekt.
1. läsa 13,333 sidor ur min klassiker VARJE DAG!! för att ha utläst den tills deadlinen-_-
2.STÄDA MITT RUM!!! de e riktigt så man skäms över hur det ser ut.
3. lära mig finska. 2,5 poäng från underkänt e lite på den lägre sidan..
det ena projektet värre en det andra, men jag e ändå riktigt taggad för de. jag ska klara det!
men detta efter 12h sömn. gonatt Zzz....Zzzz...
.
by the way är min kära sambo Irene väldigt rolig. hon e ju som sagt bloggmaffia. just nu städar hon sitt rum och kom på att hon måste ju blogga om det också. så hon tog sin damsugare och tog några fina bilder på photo booth. jag tror photo booth krånglade lite, så de kan hända de int blev ti nå. men ni kan ju alltid hålla utkik på http://saltgurkan.peppar.fi/blog/ haha ;) (och där bröt jag mitt löfte om att inte ha en endaste smajl på min blogg. just så...men jag står för den, för jag tycker om att bråka mid min saltiga gurka Irene!)

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV ; tack för tipset :) jag ska försöka få åtminstone några ord som låter någorlunda bra nerskrivet..

2011-02-01 @ 17:01:44
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback