känslan man får när man stå i kassakön och komma på att man glömt köpa ägg

känns som om jag har blivit värsta bloggmaffian här. men ja, jag bor med irne. HON först är värsta bloggmaffian. nän gång när jag har fått lite ordning på dehär med att blogga så ska jag nog länka till hennes blogg. nu gör jag köttfärslimpa, de e ganska händelselöst. köttet ändrar färg från rött till brunt i ugnen. de e no fint. irene spelar diskomusik. vi ska nog ha disko än ikväll. höhö
när jag tittat på min köttfärslimpa i ugnen och högt konstaterat "viisi minuutia viellä" oj va du e bra på finsk! säger irene. jå ja har nog alltid varit bra på finsk, blir mitt svar. ironin bara flödar högt över vår kökslampa, men de gör inget för för ett svagt ögonblick trodde jag de var sanning. hehe'
.....
.....
....om ni undrar vad rubriken har med inlägget att göra så är det inget, förutom att just de var de som hände mig när jag handlade vid cittari idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha :) Du skriver alltid så träffsäkert, ärligt och roligt! :Härligt att du har skaffat blogg, så jag kan läsa ännu mera roliga saker från dig :)

2011-01-17 @ 21:27:43
URL: http://inherhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback