när man är riktigt trött...

... efter en riktigt lång dag i skolan som avslutades med muskelträning i takt till omotiverad musik i form av Y.M.C.A. osv, är det skönt att sova en stund på tre mattor och två bäddmadrasser(japp, thats my bed). efter detta fann jag en inspiration att vara duktig och göra lite läxor. första gången detta läsår. INSPIRATION TILL LÄXOR! jag håller nog på och blir sjuk, men de kan man inte ta så hårt. sen satt jag två timmar på vår köksbänk. för tro det eller ej men en köksbänk är ett riktigt bra ställe att kommunicera med folk på.
Imorgon är det onsdag och då kommer jag att komma försent till skolan. höhö nog för att jag gör det varje dag men speciellt på onsdagar brukar jag göra de.tror jag. men det ska motverkas, för min mjölk är slut så de får bli frukost i skolan istället. om ja hinner. höhö
keep it up kära läsare! för snart har jag nog vääärldens fetaste design på denna blogg. "sikta mot stjärnorna så når du nog den lägsta grenen på granen, åtminstone" så den lägsta grenen på granen, där har ni min framtida desingnde blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback