st+raff

Idag ritade vår mattelärare, och även jumpalärare ett straffområde på tavlan, och smart som jag är kommer jag på och utbrister glatt att vi har jumpa imorgon. på tal om straff, svarar I.
Inte vet jag vad vi har gjort för att förtjäna detta straff, alltså ha jumpa. Kanske är det för att vi alla är lata små barn som bara ska sitta inomhus och läsa på finska heeela långa dan idag fast det är vackert väder ut. Eller så tycker denhär skolan bara av någon underlig anledning att det är roligt att straffa oss.
NÅJAAA, int e de väl så hårt straff att springa omkring som galna kycklingar och ropa som om det brinner och skratta för att allt är så roligt. för det är nämligen vad som händer när man har jumpa efter 7h skoldag. tro mig. varenda eviga gång!
Värre straff är det nog på  torsdag när vi ska ha morgonsamling för hela skolan, ja ja lovar vi e som världens största skola! vi ska sjunga och spela två sånger. DET är först straff. men se det är ett straff som alla på denna skola för eller senare har blivit utsatta för, så nog kanske vi klarar det också. märkväl kanske. nu ropar finskboken!
tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Irene

Svar : haha , dedär ska ja blogg om :P

2011-01-24 @ 15:01:07
URL: http://www.saltgurkan.peppar.fi
Postat av: ann-sofie

Sv: haha, ja du har väl rätt ;)

2011-01-24 @ 15:35:53
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback